mapa

Poskytování služeb v budově bývalého Finančního úřadu v Soběslavi - zrušení pobočky



Vážení občané spádových obcí Finančního úřadu v Soběslavi,
v polovině roku 2023 došlo v Soběslavi ke zrušení územního pracoviště finančního úřadu. Finanční  správa při tomto rušení slíbila, že v lednu a březnu bude v Soběslavi poskytovat veřejnosti služby související s podáváním daňových přiznání, na které jste byli zvyklí v minulosti. Tento slib Finanční správa plní a na této adrese budete moci osobně odevzdat daňová přiznání a poradit se ohledně jejich vyplnění:
                                                                                              Wilsonova 113, 392 01 Soběslav, přízemí, kancelář č. 21
                                                                                                             (budova bývalého finančního úřadu).

Kampaň daně z nemovitých věcí, dny a hodiny poskytování služby:
    Den               Čas
10.01.2024 8:00 – 17:00
15.01.2024 8:00 – 17:00
17.01.2024 8:00 – 17:00
22.01.2024 8:00 – 17:00
24.01.2024 8:00 – 17:00
29.01.2024 8:00 – 17:00
31.01.2024 8:00 – 17:00

Kampaň daně z příjmů fyzických osob, dny a hodiny poskytování služby:
    Den             Čas
06.03.2024 8:00 – 17:00
11.03.2024 8:00 – 17:00
13.03.2024 8:00 – 17:00
18.03.2024 8:00 – 17:00
20.03.2024 8:00 – 17:00
25.03.2024 8:00 – 17:00
27.03.2024 8:00 – 17:00

V měsících lednu 2024 a březnu 2024 pro Vás bude také zřízena speciální kontaktní telefonní linka, a to na čísle 387 722 387.

Na této lince budete moci konzultovat běžné otázky s odborníky Finančního úřadu pro Jihočeský kraj.
- v lednu 2024 otázky související s daní z nemovitých věcí a
- v březnu 2024 otázky související s daní z příjmů fyzických osob.

Linka bude dostupná v úřední hodiny:
Pondělí 08:00 – 17:00
Úterý 08:00 – 17:00
Středa 08:00 – 17:00
Čtvrtek 08:00 – 17:00
Pátek 08:00 – 14:00

Nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak vyplnit a podat daňová přiznání, je využití služeb Online finančního úřadu na adrese www.mojedane.cz. Přihlásit se do něj je možné například pomocí bankovní identity, občanského průkazu s čipem nebo datovou schránkou.
Pouze elektronicky musíte podat daňové přiznání, pokud máte Vy nebo Váš zástupce zpřístupněnu datovou schránku ze zákona, nebo máte zákonem uloženou povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem.

Nemáte-li povinnost podat daňové přiznání elektronicky, můžete přiznání:
- zaslat na finanční úřad poštou,
- podat v papírové podobě osobně na jakékoliv podatelně finančních úřadů nebo v rámci naší služby pro  veřejnost v průběhu lednové nebo březnové kampaně, například v Soběslavi.

Poplatníci daně z nemovitých věcí mohou nově využít službu předvyplnění daňového přiznání. Nová služba umožňuje předvyplnění údajů obsažených v katastru nemovitostí a v evidencích správce daně a jejich automatické načtení do průvodce daňovým přiznáním k dani z nemovitých věcí. Poplatníci daně z nemovitých
věcí využívající DIS+ na portálu MOJE daně tak nově pouze zkontrolují předvyplněné údaje a doplní chybějící údaje, kterými správce daně nedisponuje, a mohou přiznání jednoduše podat.

Kromě zde nabízených služeb můžete využít služeb nejbližšího pracoviště, kterým je Územní pracoviště Finančního úřadu pro Jihočeský kraj v Táboře.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Souhrn informací v tištěné podobě na odkazu ZDE.

Leták k provozu infolinky k dani z nemovitých věcí ke stažení či tisku ZDE.